خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار:

پرداخت معوقات کارگری اولویت اول همه پروژه های در حال اجرا باشد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۴۰

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در جلسه کمیسیون کارگری استان گفت: پرداخت معوقات کارگری باید اولویت اول همه پروژه‌های در حال اجرا در استان باشد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیسیون کارگری استان به ریاست علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی و با حضور اعضای این کمیسیون پیش از ظهر امروز برگزار شد و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بررسی قرار گرفت .

بنابراین گزارش در این نشست مسائل و مشکلات حوزه شهرداری ها،مشکلات کارگری طرح آبرسانی سیستان معوقات کارگری سد ماشکید مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شد .

علی زینی وند کاهش درآمد پایدار شهرداریها و جذب نیروهای غیر مجاز و خارج از قاعده در بدنه شهرداری ها را از جمله عوامل دخیل در وضعیت نابسامان پرداخت های شهرداریهای استان و ایجاد معوقات در حوزه کارگری عنوان کرد.

 معاون استاندار گفت: دستگاه های نظارتی باید بر عملکرد شهرداران در جذب نیروی غیر مجاز به بدنه شهرداری، ورود پیدا کنند و شهردارانی را که در این زمینه تخلف داشتند برخورد نمایند .

وی گفت: کوچک کردن بدنه شهرداری و حذف نیروی انسانی و استفاده از خدمات الکترونیک راهکار موثری در حل مشکلات شهرداری ها خواهد بود.

معاون استاندار افزود: در شرایط سخت کنونی جامعه، مشکلات جامعه کارگری را با حساسیت جدی باید توجه کرد و دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارفرما باید این موضوع را به طور جد پیگیری کند چرا که جامعه کارگری ضعیف‌ترین قشر جامعه است و عدم پرداخت به موقع مطالبات آنها فشار مضاعفی را به این طیف وارد می‌کند.

 وی افزود: از بعد سیاسی و امنیتی نیز این موضوعات می‌تواند خوراک رسانه‌های مجازی و معاند را فراهم کند و التهاب مضاعفی را در جامعه موجب شود .

زینی وند تاکید کرد: همه پروژه ها تا پایان اسفندماه باید پرداخت حقوق کارگری را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز