خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کشور؛

شصت و سومین شهردار قزوین معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۸۳۷

در مراسمی با حضور رئیس سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور و استاندار قزوین، سیاوش طاهرخانی به عنوان شصت و سومین شهردار قزوین معرفی شد و کلید شهر را به دست گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم معارفه شهردار جدید قزوین ظهر پنجشنبه با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور، جمالی پور استاندار، معاونان استاندار، محمد قاسمی دادستان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضاء شورای اسلامی شهر قزوین و شهرداران در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین در این مراسم گفت: در مدیریت شهری با کمک مردم باید بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم و رضایت عمومی را جلب کنیم.

وی افزود: به دنبال مدیریت واحد شهری هستیم و اعتقاد داریم با درایت و تدبیر باید برای خدمت به ولی نعمت خود همت کنیم و در این راه خستگی به خود راه نخواهیم داد.

شهردار قزوین تصریح کرد: در زمان بودجه نویسی قرار داریم و لازم است اولویت‌های شهری مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

وی اظهار داشت: بر حدود ۹۰ درصد مسائل شهری قزوین تسلط دارم و امیدوارم با کمک مجموعه همکاران پرتلاش خود و شورای اسلامی شهر در توسعه شهری موفق باشیم.

طاهرخانی بیان کرد: در بودجه نویسی به اصول جامعیت و وحدت رویه و انعطاف پذیری توجه خواهیم کرد و همه برنامه‌ها با در نظر گرفتن وضعیت درآمدی و سیاست اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی افزود: در حوزه درون سازمانی به دنبال نیروی کارآمد، ارتقای بهره وری و طراحی نظام تقسیم کار و مدیریت سیستمی هستیم و آن را پیاده خواهیم کرد.

شهردار قزوین یادآور شد: از نگاه سلیقه‌ای دوری خواهم کرد و بر اساس قانون کار می‌کنم و توجه به روان سازی و کاهش ترافیک، نوسازی بافت فرسوده و حفظ بافت تاریخی، اتکا به خرد جمعی را سرلوحه کار قرار خواهم داد.

سیاوش طاهرخانی دارای مدرک کاردانی مهندسی شهرسازی، کارشناسی ارشد فقه و حقوق اسلامی است و به عنوان شهردار محمود آباد. محمدیه و شال. عضو شورای شهر محمدیه، مسئول ستاد بازسازی منطقه الموت، نماینده فرماندار قزوین در کارگروه ساماندهی باغستان و فرماندار تاکستان فعالیت کرده و مسئولیت داشته است.

شورای اسلامی شهر قزوین در چهل و یکمین جلسه خود سیاوش طاهرخانی را با ۵ رأی از مجموع ۹ رأی به عنوان شصت و سومین شهردار قزوین انتخاب کرد.

در این مراسم از خدمات محمد درافشانی سرپرست شهرداری قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز