خبرگزاری کار ایران

به دلیل مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی؛

پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه مشهد متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۵۵۶

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: پروازهای خروجی این فرودگاه به دلیل کاهش دید افقی متوقف شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن جعفری در این خصوص گفت: پروازهای ورودی این فرودگاه نیز به دلیل مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی از عصر امروز متوقف شده بود که از دقایقی قبل پروازهای خروجی نیز متوقف شد.

وی ادامه داد: از عصر امروز تاکنون پرواز شماره ۱۳۴ شرکت هواپیمایی کیش ایر از مبدا کویت به مشهد و پرواز شماره ۱۵۱ شرکت هواپیمایی الجزیره از کویت به مشهد به فرودگاه امام (ره) تغییر مسیر داد و پرواز شماره ۱۱۷ شرکت هواپیمایی العراقیه نیز از مبدا نجف به دلیل کاهش دید در فرودگاه مشهد مسیر خود را به سوی فرودگاه اصفهان تغییر داد.

جعفری گفت: پرواز شماره ۲۰۵ شرکت هواپیمایی العربیه از شارجه به مشهد نیز به فرودگاه امام (ره) تغییر مسیر داد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد افزود: پرواز شرکت هواپیمایی معراج از اصفهان به مشهد نیز به اصفهان بازگشت و پرواز شرکت ایرتور از کرمانشاه به مشهد هم به فرودگاه مهرآباد تغییر مسیر داد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی نامناسب امکان لغو یا تاخیر در پروازها وجود دارد لذا مسافران پیش از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره تلفن ۱۹۹ از وضعیت پرواز خود کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز