خبرگزاری کار ایران

شیرکوند در پاسخ به ایلنا بیان کرد:

پروژه‌های نیمه تمام کشور اولویت‌بندی می‌شوند/ تلاش دولت برای مهار افزایش قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۷۳

معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت: پروژه‌های نیمه تمام به قدری زیاد است که باید اولویت‌بندی و طبقه‌بندی شوند تا زودتر به نتیجه برسند.

سعید شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین در پاسخ به این سئوال که دولت چه برنامه‌ای برای پروژه‌های نیمه کاره و جدید دارد، اظهار کرد:  به طور کلی، دولت به آغاز پروژه جدید معتقد نیست و پروژه‌های نیمه تمام به قدری زیاد است که باید اولویت‌بندی و طبقه‌بندی شوند تا زودتر به نتیجه برسند.

وی افزود: با پیمانکاران پروژه‌های مهم حتی با پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیا اعلام شده تا پروژه‌ها را طبق اولیت‌بندی به پیش ببرند به عنوان نمونه اگر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ی 30 درصد  و پروژه دیگری 85 درصد باشد، توان خود را روی پروژه‌ای با پیشرفت بالاتر بگذارند تا تکمیل شود و دستاورد پروژه‌ها را مردم بهتر بتوانند مشاهده و لمس کنند.

تلاش دولت مهار افزایش قیمت‌ها است

معاون هماهنگی، نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور در خصوص وضعیت تورم در سال آینده توضیح داد: شرایط کشور به گونه‌ای است که فقط می‌توانیم بگوییم، تلاش دولت مهار افزایش قیمت‌ها در تمام زمینه‌ها است.

شیرکوند افزود: برخی از افزایش قیمت‌ها به طور طبیعی زمانی که گفته می‌شود، تورم وجود دارد رخ خواهد داد اما امیدواریم به هرج و مرج قیمت‌ها، گران‌فروشی‌ها، بی‌نظمی‌ها و بی‌انضباطی‌ها منجر نشود چرا که تورم یک مقوله است و سوءاستفاده یک عده‌ای از تورم، بحث دیگری است.

وی بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی بسیاری بر قیمت‌ها نظارت می‌کنند که می‌توان به حوزه تعزیرات حکومتی، نهادهای حمایت ازمصرف‌کنندگان، بازرسی و غیره اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز