خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون و کار هرمزگان در نشست تخصصی برنامه های اشتغال توسعه کشور:

حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۶۸

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: برای کاهش بیکاری و بهبود وضعیت اشتغال و استفاده از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ورود آنان به بازار کار، حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی در سطح وزارت دارد.

به گزارش ایلنا ،هادی ابراهیمی در اولین نشست تخصصی سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی کشور که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، افزود: برگزاری این نشست های آموزشی به منظور افزایش آگاهی کارشناسان حوزه اشتغال با رویکرد برنامه های هماهنگ و همسو در سطح کشور و همسو بودن سایر حوزه ها با اهداف و برنامه های این معاونت برای فراهم آوردن زمینه های توسعه و کارآفرینی ضرورت دارد. 

وی اضافه کرد: همه بخش‌ها در ایجاد اشتغال نقش دارند که این نقش باید به درستی ایفا شود.

ابراهیمی اظهار کرد: یکی از مسائل پیش روی بازار کار کشور و به تبع آن استان هرمزگان، افزایش ورودجمعیت فارغ التحصیل به بازار کار است که با توجه به طرح های وزارت جهت ورود این افراد به بازار کار، باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه به پتانسیل های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های هرمزگان، رشد اقتصادی استان روند رو به رشدی دارد به طوری که در تابستان امسال نرخ مشارکت اقتصادی به 48 درصد رسیده و نسبت به سال‌های گذشته چهار و دو دهم درصد رشد داشته است.

 ابراهیمی افزود: پتانسیل های زیادی برای ایجاد اشتغال و تولید در استان وجود دارد و در کنار این ظرفیت‌ها، دولت نیز تسهیلاتی را برای حفظ و ایجاد اشتغال اختصاص داده است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز