خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

ردصلاحیت 2 داوطلب توسط هیات‌های اجرایی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۷۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از رد صلاحیت 2 داوطلب توسط هیات های اجرایی این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله خجسته‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی هیات‌های اجرایی مراکزِ حوزه‌های انتخابیه و اخذ استعلامات مراجع چهارگانه از مجموع 157 داوطلب ثبت‌نامی تنها دو نامزد انتخابات این دوره مورد تایید قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: با پایان یافتن مهلت ۱۰ روزه‌ هیات‌های اجرایی مراکزِ حوزه‌های انتخابیه چهارگانه: "سمنان ،مهدیشهر و سرخه"، "شاهرود و میامی"، "دامغان" و "گرمسار و آرادان" در امر رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پس از بررسی های قانونی و اخذ استعلامات مراجع چهارگانه، صلاحیت دو نفر از داوطلبان مورد تایید قرار نگرفت.
 
خجسته پور همچنین از انصراف چهار داوطلب نمایندگی این استان در این انتخابات خبر داد و خاطرنشان کرد: با احتساب استعفاها و نامزدهای ردصلاحیت شده تعداد داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات در این استان به 151 نفر رسیده است.
 
در مجموع 157 نفر در چهار حوزه انتخابیه این استان کاندیدای نمایندگی مجلس شده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز