خبرگزاری کار ایران

در پی شدت بارندگی ها رخ داد؛

بارش ها مردم هرمزگان را به مشکل انداخت/ از آبگرفتگی راه‌های روستایی گرفته تا قطعی آب و برق

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۱۸

دیروز بارش کم سابقه باران (نزدیک به ۲۰۰ میلیمتر) در شهرستان‌های پارسیان و بستک و آماده نبودن زیر ساخت‌های شهری مشکلاتی را برای مردم در پی داشت.

به گزارش ایلنا، برق شهرهای پارسیان و کوشکنار وصل شده است. برق شهر دشتی قطع است.تلفن همراه در شهرستان پارسیان بجز شهر کوشکنار قطع است. قطع فیبر نوری در مسیر بوچیر علت قطعی اعلام شده است.

به علت قطعی برق پمپ های مخازن، فشار آب پایین است و مسئولان محلی می گویند امروز این مشکل برطرف می شود.  راه های ارتباطی شهرستان برقرار است و تنها راه ارتباطی دو روستا قطع است.  بیشتر راه های ارتباطی پارسیان و راه های شهرستان بستک باز است. مسیر بندرعباس- بستک در محدوه روستای چاهبنارد به دهنگ بسته است. مسیر جدید بندرخمیر به بندرلنگه در محدوده آبنمای کنخ بسته است که تردد از محور دژگان برقرار است.

فرماندار پارسیان نیز در این باره گفت: آب گرفتی معابر و محله های سه شهر کاملا تخلیه شده است.

فرماندار شهرستان بستک نیز گفت: بارش بی سابقه باران در شهرستان بستک موجب آبگرفتگی معابر در شهر بستک، منطقه فرامرزان و طغیان رودخانه مهران شد که با حضور گروه‌های امدادی و بکارگیری وسایل سنگین راهداری از بروز بحران پیشگیری شد.

سید شمس الدین حسینی قتالی افزود: اکنون راه‌های شهرستان باز است و فقط جاده بستک به بندرعباس بعد از روستای دهنگ به علت تخریب شانه‌های جاده موقتا بسته است.

همچنین عصر دیروز بر اثر طغیان سد بردول در پارسیان و افزایش بارندگی برخی محله‌های پایین دست سد تخلیه اضطراری شد.

مسیر بندرعباس- بستک در محدوه روستای چاهبنارد به دهنگ بسته است.  مسیر جدید بندرخمیر به بندرلنگه در محدوده آبنمای کنخ نیز بسته است که تردد از محور دژگان به عنوان محور جایگزین برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز