خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

250 نفر از سردسته های ناآرامی ها اخیر در کرمانشاه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۰۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 250 نفر از سردسته‌های ناآرامی های ماه گذشته با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی کرمانشاه دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی اکبر جاویدان ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: این افراد در شهرهای مختلف استان دست به ناامنی زده و بسیاری از جوانان دیگر را نیز برای آشوب و درگیری های خیابانی تحریک کرده بودند.

وی افزود: افراد دستگیر شده عموما بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند و اکثر قریب به اتفاق نیز پس از دستگیری از کار خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد ناآرامی، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی از جمله جرایم این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های معاند از دیگر جرائم برخی از افراد دستگیر شده است، افزود: چند نفر آنها همچنین به ارتباط با گروهک های تروریستی و دشمنان انقلاب اعتراف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سران ناآرامی ها در استان کرمانشاه بیش از 30 قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل ناامنی برخورد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز