خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

پروژه قطار برقی گلشهر- هشتگرد به خط پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۰۱

استاندار البرز با اشاره به اینکه قطار برقی گلشهر-هشتگرد برای جابجایی سهل و امن مسافران آماده است، گفت: بزودی با حضور یکی از مقامات ملی کشور قطار برقی گلشهر- هشتگرد به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز به همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید میدانی از روند تکمیل پروژه قطار برقی گلشهر_هشتگرد با بیان اینکه این پروژه در یک ماراتن سخت به خط پایان رسید، گفت: تمامی مسئولان مربوطه در استان و کشور برای به سرانجام رسیدن قطار برقی گلشهر- هشتگرد بویژه در یک سال اخیر، جدی وارد میدان شدند.

شهبازی ادامه داد: این پروژه از نفس افتاده بود که با توجه وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های صورت گرفته از سوی استان، همچنین تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا جان دوباره گرفت.

وی با اشاره به اینکه این قطار برقی برای جابه جایی سهل و امن مسافران آماده است، گفت: بزودی با حضور یکی از مقامات ملی کشور قطار برقی گلشهر_هشتگرد به بهره برداری می رسد. 

استاندار البرز اضافه کرد: بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده و در بهار راهسازی البرز شاهد بهره برداری از ابر پروژه های عمرانی ملی در استان خواهیم بود.

وی گفت: قدردان همت و توجه ویژه وزیر راه و شهرسازی طی یک سال اخیر برای تسریع در تکمیل پروژه های راه سازی البرز هستیم.

پروژه قطار برقی گلشهر-هشتگرد سال ۸۷ توسط چند پیمانکار بخش خصوصی طرف قرارداد شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید و شرکت عمران شهرجدید هشتگرد آغاز شد. با توجه به کندی روند پیشرفت پروژه، اسفند ماه سال ۹۱ قرارگاه خاتم الانبیا با قرارداد اولیه ۴۰ میلیارد تومانی وارد میدان شد. موانعی همچون معارضان و کمبود نقدینگی همچنان پیشرفت کار را تحت تاثیر قرار داد.

از سال ۹۷ گام های بلندی برای به سرانجام رساندن پروژه برداشته شد چراکه عزم، مطالبه و پیگیری‌های استانی با توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی همراه شد و در نهایت سال ۹۸ قطار برقی با شتاب فراوان تکمیل شد و تاکنون حدود هزار میلیارد تومان اعتبار برای این امکان حیاتی صرف شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز