خبرگزاری کار ایران

امروز صورت گرفت؛

تجمع مردم منطقه حسین آباد مقابل فرمانداری کاشمر/ مشکل گازرسانی علت تجمع اهالی

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۷۳

مردم منطقه حسین آباد کاشمر مقابل فرمانداری این شهرستان دست به تجمع مسالمت آمیز زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، حدودا صد نفر از اهالی منطقه حسین آباد در مقابل ساختمان فرمانداری کاشمر  با در دست داشتن پلاکارد هایی همچون چرا کسی پاسخگو نیست، حسین آباد ۱۱ سال بی گاز است، نفت جان کودکی را گرفت، خواستار رسیدگی و پایان دادن به مشکل گاز رسانی در منطقه بوستان شدند.

گفتنی است دو هفته پیش نیز ساکنین این محله که به نوعی حاشیه نشین شهر کاشمر هستند و اکثرا سال‌های گذشته خانه های خود را شبانه بصورت غیر مهندسی ساخته اند در محل دفتر امام جمعه تجمع کردند که مهلت دو هفته ای امام جمعه به مسئولان را در پی داشت.  

در پی گذشت ساعاتی از حضور شهروندان معترض محله حسین آباد کاشمر در مقابل ساختمان فرمانداری ، توسط نیروی انتظامی شهرستان به داخل فرمانداری هدایت شده و نشستی با حضور  فرماندار و شهردار کاشمر و سایر مسئولان بدون حضور خبرنگاران جز خبرنگار صدا و سیما برگزار شد.

در پایان این نشست یکی از اعضای حاضر در جلسه به خبرنگار ایلنا گفت: چندین سال است پس از بیان مشکلات محله بوستان بخصوص گازرسانی هیچ یک از مسئولان پاسخگوی ما نبودند و طبق گفته مسئولان بدلیل اینکه در این منطقه ساخت و ساز غیر قانونی صورت گرفته امکان گازرسانی به حسین آباد وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: بخشی از ساکنین محله بوستان که از شرایط یکسانی برخوردار هستیم دارای خدمات زیرساختی و گاز رسانی هستند ، تنها بخشی دیگر از این محله فاقد خدمات هستند و در حال حاضر از نفت و کپسول گاز مایع استفاده می‌کنند که همواره شاهد اتفاقات تلخ در این منطقه بدلیل نبود گاز شهری بوده ایم .

یکی دیگر از معترضین این اجتماع نیز در این خصوص گفت: حدودا سه ماه پیش یکی از کودکان این منطقه براثر مصرف نفت جان خود را از دست داد و حتی مادر و فرزندی در اثر اشکال فنی بخاری نفتی دچار سوختگی شدید شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون طی دعوت های قبلی، مسئولان در منطقه حضور نیافته اند، گفت: تنها امام جمعه کاشمر در منطقه حاضر و قول پیگیری مساعدت دادند که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی در خصوص این تجمع و دعوت کنندگان آن گفت: تصمیم اهالی بصورت جمعی و خودجوش  بوده و کسی را دعوت به اعتراض نکرده ایم و تنها  مطالبه خواسته به حق خود را داریم.

وی در پایان اظهار کرد: تنها وعده پیگیری این مسئله را یکی از مسئولان داد و امیدواریم این مشکل حل شود و شاهد اتفاقات تلخ در این منطقه نباشیم و از نعمت گاز برخوردار شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز