خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین با کمبود امکانات درمانی مواجه است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۴۰

استاندار قزوین یکی از چالش های استان را نبود امکانات کافی درمانی و بهداشتی برای شهروندان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: استان قزوین به لحاظ امکانات درمانی ضعیف است و تعداد تخت‌های بیمارستان‌های استان بسیار کم و تراکم بیمار بسیار زیاد است؛ بنابر این احداث بیمارستان ها باید با شتاب بیشتری انجام شود تا شهروندان برای مشکلات درمانی به خارج از استان نروند.

استاندار قزوین اظهار کرد: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی باید به سرعت تکمیل شود و بخش خصوصی هم وارد کار شود، زیرا در حوزه درمان از سایر استان‌ها عقب هستیم و باید این عقب ماندگی ها جبران شود.

جمالی پور ضمن تشکر از خدمات دکتر مهرام رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی افزود:مسئولیت ها ماندنی نیست و آنچه مهم است قضاوت مردم است. آقای مهرام مدیر خوبی بود که بیش از ۵ سال خدمت کرد و باید دوران مدیریت همین مدت باشد و با افتخار سنگر را به مدیری با انگیزه تر داد تا کارها شتاب بگیرد. 

وی ادامه داد: رئیس جدید یک مدیر با انگیزه و پیگیر و متخصص و با شناخت کامل است و می تواند جایگزین خوبی برای دکتر مهرام باشد. 

این مقام عالی دولت در استان ادامه داد: باید کمک کنیم دانشگاه به اهداف خود برسد و شرایط بهداشت و درمان استان به وضعیت مطلوب برسد.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز خدمت در حوزه درمان سخت است و همه باید کمک کنند تا وضعیت بهتر شود. ‌

جمالی پور در پایان از خدمات پزشکان و پرستاران قدردانی کرد و گفت: انتظار تلاش بیشتری را داریم تا رضایت مردم جلب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز