خبرگزاری کار ایران

استارت برای نقل و انتقالات؛

تراکتور خواهان بازگرداندن ستاره سرباز به تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۳۷

باشگاه تراکتور خواهان به خدمت گرفتن هافبک سابق خود از تیم ذوب‌آهن شده و تلاش می‌کند تا در پنجره زمستانی نقل و انتقالات این انتقال را به سرانجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه تراکتور به دنبال تقویت تیم خود در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال بوده و قصد دارد تیمی متفاوت‌تر را روانه دور برگشت این رقابت‌ها کند. در این میان، دانیال اسماعیلی‌فر که پیش‌تر یک‌ونیم فصل به عنوان بازیکن سرباز در تیم تراکتور بازی کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای با پیراهن این تیم داشت و درحال حاضر نیز تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن است، یکی از اهداف تراکتوری‌ها در پنجره زمستانی نقل و انتقالات است.

در همین راستا، مسئولان باشگاه تراکتور از هم‌اکنون تلاش خود را برای بازگرداندن این بازیکن به تبریز آغاز کرده و منتظر چراغ سبز باشگاه اصفهانی جهت انجام مذاکرات نهایی هستند. 

میرمعصوم سهرابی، سرپرست جدید باشگاه تراکتور در گفت‌وگوی تلفنی خبر فوق را تأیید کرد.

وی در این باره اعلام داشت:ما در ابتدای فصل به دنبال حفظ دانیال اسماعیلی‌فر بودیم که متاسفانه باشگاه ذوب‌آهن به واسطه قراردادی که با این بازیکن داشت، با ادامه حضورش در تراکتور موافقت نکرد. او در زمان حضورش در تبریز عملکرد خوبی داشت و از لحاظ اخلاقی و فنی بازیکن خوبی است. اسماعیلی‌فر جزو گزینه‌های ما محسوب می‌شود و ما درخواست خود را به باشگاه اصفهانی ارائه کرده‌ایم که اگر ذوب‌آهن تمایل نشان دهد، آماده‌ایم تا مذاکرات نهایی را برای جذب او انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز