خبرگزاری کار ایران

یعقوبی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

راه‌یابی سفیر نوین آبیک به لیگ فوتبال دسته سوم کشور/ نیاز مبرم به حمایت مسئولان استانی و شهرستانی داریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۵۳

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک گفت: تیم فوتبال سفیر نوین شهرستان آبیک با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان قزوین، موفق به راه‌یابی به لیگ فوتبال دسته سوم بزرگسالان کشوری شد.

رضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تیم فوتبال بزرگسالان سفیر نوین شهرستان آبیک با حضور در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان قزوین، با 6 تیم از شهرستان‌های مختلف استان به میدان رفت و در مستطیل سبز به رقابت پرداخت.

وی افزود: تیم فوتبال بزرگسالان سفیر نوین شهرستان آبیک با پنج بُرد پیایی در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ استانی، توانست قهرمانی خود را مسجل کند.

 رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک مطرح کرد: این تیم با تساوی در برابر تیم ستاره شهر اقبالیه با نتیجه بازی 2 بر 2، با 16 امتیاز توانست جواز ورود به مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم بزرگسالان کشور را کسب کند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک ادامه داد: با ایستادن تیم سفیر نوین شهرستان آبیک بر سکوی قهرمانی در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان قزوین، به عنوان نماینده استان شهریور ماه سال آینده در مسابقات لیگ دسته سوم کشوری شرکت خواهد کرد.

تیم سفیر نوین نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی مسئولان دارد

یعقوبی اضافه کرد: تیم فوتبال سفیر نوین شهرستان آبیک از نظر فنی و استعداد از شهرها و شهرستان‌های دیگر کمبودی ندارد اما برای حضور در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم بزرگسالان کشور نیاز مبرم به حمایت مادی و معنوی مسئولان استان قزوین و شهرستان ارشد شهرستان آبیک دارد.

وی تامین منابع مالی را مهم‌ترین دغدغه مالی  تیم‌داران حرفه‌ای در عرصه فوتبال ذکر و خاطرنشان کرد: جوانان فوتبالیست شهرستان آبیک از پتانسیل بالایی در عرصه فوتبال برخوردار هستند و با شرکت در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم بزرگسالان کشور، در مقابل تیم‌های بزرگ قرار می‌گیرند و می‌توانند استعادهای خود را به منصه شکوفایی و فعلیت برسانند.

این مسئول بیان کرد: تیم فوتبال سفیر شهرستان آبیک نه به عنوان تیم خاص و شهرستانی بلکه به عنوان نماینده استان قزوین در مسابقات در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم بزرگسالان کشور شرکت می‌کند و می‌طلبد توجه ویژه به این تیم شود تا بتواند افتخارآفرین برای استان و شهرستان باشد.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان آبیک افزود: فوتبال ورزشی نشاط‌آور و شادی‌آفرین، شورآور و هیجان‌انگیز بوده و در ترغیب نوجوانان و جوانان به سمت ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: جام و مدال طلای قهرمانی این دوره از رقابت‌ها با حضور امام جمعه شهرستان آبیک و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک و باجیوند رئیس هیأت فوتبال استان قزوین و دیگر مسئولان به تیم و بازیکنان سفیر نوین آبیک اهدا شد که از حضور آنان در این برنامه قدردانی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز