خبرگزاری کار ایران

سال 98 بهار راه سازی البرز/ ایمنی و تسهیل در تردد مردم مهم‌ترین سیاست راهبردی دولت در البرز است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۵۳۵

استاندار البرز با عنوان اینکه قطار برقی گلشهر_هشتگرد در ایستگاه پایانی قرار دارد، گفت: راه هشتگرد طالقان، آرزوی دیرینه‌ای است که شهرستان طالقان را به شبکه سراسری راه‌های کشور متصل می کند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه هشتگرد-طالقان که روز دوشنبه صورت گرفت، با بیان اینکه در این یک سال اخیر، سیاست های راهبردی دولت، یکی پس از دیگری در البرز به ثمر می‌نشیند، گفت: تدابیر اتخاذ شده دولت در البرز به تسهیل در تردد مردم با توجه به حجم ترافیک ملی معطوف است از این رو تلاش ویژه‌ای برای تسریع در به ثمر رسیدن پروژه‌های راه سازی این استان صورت گرفته است.

وی با عنوان اینکه سال 98 بهار راه سازی البرز محسوب می شود، ادامه داد: بهره برداری از جاده هشتگرد-طالقان که آرزوی دیرینه مردم این منطقه است، طالقان را به شبکه سراسری راه های کشور متصل می کند.

شهبازی گفت: از سوی دیگر نیز پروژه مهم قطار برقی گلشهر-شهرجدید هشتگرد که به دلیل گره های اعتباری و مواردی از این دست متوقف شده بود، با اقدامات و تدابیر ویژه استانی و ملی به صورت معجزه آسایی اکنون در ایستگاه پایانی قرار دارد.

وی افزود: ادامه آزادراه همت و قطعه اول آزادراه تهران-شمال نیز تا بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد و امید است آزادراه چرمشهر-آبیک نیز در نیمه اول سال 99 به سرانجام برسد.

استاندار البرز اضافه کرد: پروژه راه هشتگرد-طالقان نیز با موانع بسیاری مواجه بود و با اعتبارات قطره چکانی بسیار کند پیش می رفت که طی یک سال اخیر روند آن تسریع شده و پیشرفت بسیار خوبی را شاهد هستیم.

شهبازی با اشاره به اینکه 26 میلیارد تومان اعتبار جدید به راه هشتگرد-طالقان تزریق شد، افزود: اکنون 4 کیلومتر آسفالت در این مسیر محقق شده و نقاطی که از رانش آسیب دیده بود در حال ترمیم است همچنین کنارگذر تونل نیز در دست تکمیل قرار دارد.

وی عنوان کرد: امید است با راه اندازی پروژه، مردم بتوانند سفری ایمن را از این جاده داشته باشند و طالقان که یکی از قطب‌های اصلی گردشگری استان است از این امکان مهم بهره مند شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز