خبرگزاری کار ایران

4 هزار تن ماسه و نمک در محورهای قزوین مصرف شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۶۹

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از استفاده چهار هزار تن مخلوط ماسه و نمک در جادهه‌ای استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،جواد حق‌لطفی گفت: از آغاز فصل سرمای امسال تاکنون چهار هزار تن مخلوط ماسه و نمک در پنج مرحله توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سطح راه‌های ارتباطی، گردنه‌ها و مناطق سردسیر به مصرف رسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار کرد:  ۱۰ هزار تن نمک به همراه ۲۰ هزار تن ماسه برای موارد ضروری در امداد جاده جهت فصل سرما و راهداری زمستانی، شهریور ماه امسال خریداری و در ۲۴ پایگاه و راهدارخانه استان ذخیره‌سازی شده است.

به گفته حق لطفی، مصرف سالانه ماسه و نمک برای جاده‌های استان در فصل زمستان را ۲۵ تا ۳۰ هزار تن اعلام کرد و افزود: امسال ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای خرید مخلوط ماسه و نمک تخصیص داده شد.

این مسئول یادآور شد: استان قزوین با داشتن ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی، ۱۲ دستگاه تونل، ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر و ۲۳۰ کیلومتر طول روشنایی راه‌ها، از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز