خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین خبرداد:

اختصاص یک میلیارد ریال جهت طرح ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۳۲۸

یک میلیارد ریال تسهیلات سامانه طرح اقدام ملی تامین مسکن برای هر واحد با نرخ سود ۱۸ درصد تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا از قزوین، اصغر گونجی گفت: ساخت واحدهای مسکونی در طرح ملی مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گذاشته شده و واگذاری آن نیز دهک‌های سه تا ۶ را در بر می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین به شرایط ثبت نام متقاضیان در این طرح اشاره کرد و افزود: سابقه سکونت پنج ساله افراد در شهر مورد تقاضا، متاهل بودن یا سرپرست خانوار، فاقد مالکیت ملک مسکونی از سال ۸۴ به بعد و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی و مسکن از جمله شرایط متقاضیان هنگام ثبت نام است.

به گفته گونجی حوزه مسکن، ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین از ۳۰ آذرماه جاری به مدت سه روز ادامه دارد.

وی با اشاره به سهمیه ۲ هزار و ۲۴۶ واحدی استان قزوین در مرحله نخست ثبت نام، یادآور شد: در این مرحله ثبت نام متقاضیان در شهرهای بوئین زهرا، ضیاءآباد، اقبالیه، محمودآباد، آبیک، محمدیه، بیدستان، تاکستان، اسفرورین، خرمدشت و الوند انجام می شود.

گونجی اظهارکرد : با توجه به اینکه تامین مسکن در این طرح برعهده اداره کل راه و شهرسازی است، در چند روز آینده نیز اراضی مورد نظر برای احداث واحدها در شهرهای یاد شده تخصیص داده خواهد شد.

وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تامین مسکن، طرح اقدام ملی تامین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده که ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار جمعیت نیز برعهده بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز