خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

شاخص آلودگی هوای قزوین 112 است/ تعطیلی مدارس و واحدهای آلاینده در صورت افزایش آلودگی

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۴۹

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان قزوین، شاخص آلودگی هوا را 112 ذکر کرد و گفت: هوای قزوین برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

حسن عباس‌نژاد شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: طبق آخرین خبر واصله در خصوص آلودگی هوای قزوین، شاخص آلودگی هوای قزوین 112 بوده و ناسالم برای گروه‌های حساس از جمله بیماران قلبی و ریوی، کودکان و مادران باردار است.

وی افزود: اطلاعات فنی و لازم در خصوص وضعیت آلودگی هوای استان قزوین به استاندار قزوین داده شده و در صورت افزایش میزان شاخص آلودگی هوا، اقدامات لازم در خصوص تعطیلی مدارس و واحدهایی که احتمال آلوده بودن آنها وجود دارد، صورت خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قزوین در پاسخ به این سئوال که وضعیت هوای استان در روز دوشنبه 25 آذر چگونه خواهد بود، بیان کرد: احتمال دارد هوا در وضعیت سکون قرار گیرد که کارشناسان محیط زیست استان قزوین هر لحظه پیگیر وضعیت هوا هستند.

عباس‌نژاد اضافه کرد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به وضعیت آلودگی هوا از حضور غیرضرور در داخل شهر پرهیز کنند.

مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان قزوین در پاسخ به این پرسش که وضعیت هوای شهر آبیک چگونه است، توضیح داد: با توجه به وضعیت آلودگی استان کرج به ویژه شهرستان نظرآباد شهرستان نزدیک به شهر آبیک که شاخص آلودگی هوای آن بالای 150 بوده، احتمال بالا بودن شاخص آلودگی هوا در آبیک وجود داشته است.

عباس‌نژاد افزود: ایستگاه سنجش آلودگی آن لاین هوا در شهرستان آبیک در حال نصب و راه‌اندازی قرار دارد و در حال حاضر اطلاعات فنی از وضعیت آلودگی هوای این شهر نداریم و در حال پیگیری این مهم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز