خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول :

ریزش سقف مدرسه چغامیش مربوط به بافت فرسوده بود/ هیچ دانش‌آموزی در آنجا درس نمی خواند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۰۰۱

رئیس آموزش و پرورش شهرستان دزفول گفت: ریزش سقف مدرسه بخش چغامیش شهرستان دزفول مربوط به بافت فرسوده این مدرسه بود و هیچ دانش آموزی در این کلاس ها مشغول به تحصیل نیست.

عبدالمحمد جرجانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در باره ریزش سقف مدرسه دبستان فجر روستای بلادیه واقع در بخش چغامیش شهرستان دزفول، اظهار داشت: قدمت ساخت این مدرسه مربوط به سال 1345 است. بخش دیگری از مدرسه نیز در سال 1375 بازسازی شد.

وی افزود: بخشی از مدرسه که سقف آن دچار ریزش شد 3 سال است به دلیل فرسوده بودن متروکه است و از آن استفاده نمی شود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان دزفول ادامه داد: هفته گذشته نیز دستور تخریب این مدرسه از سوی آموزش و پرورش دزفول صادر شده بود که به دلیل بارندگی به این هفته موکول شد.

جرجانی عنوان کرد: دانش آموزان این مدرسه 85 نفر و در دو نوبیت صبح و عصر در 3 کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.

به گفته رئیس آموزش و پرورش شهرستان دزفول ‌قرار است بزودی از شخصی که  در فضای مجازی  و رسا‌نه‌ها اطلاعات اشتباه  درباره  این کلاس های فرسوده و تحصیل دانش‌آموزان ‌داده   شکایتی تنظیم و به مراجع قضایی ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز