خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی؛

توضیحات آموزش و پرورش دزفول درباره ریزش سقف یک مدرسه ابتدایی

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۶۸

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی تحت عنوان "ریزش سقف مدرسه ای در دزفول" آموزش و پرورش این شهرستان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روابط‌عمومی آموزش و پرورش دزفول در این باره اظهار داشت: دبستان فجر بلادیه در منطقه چغامیش شهرستان دزفول بالغ بر ۸۵ دانش آموز ابتدایی را تحت پوشش خدمات آموزشی خود قرار داده است.

این آموزشگاه در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است. به دلیل فرسودگی بنا آموزش و پرورش اقدام به ساخت ۳ کلاس جدید در محوطه این آموزشگاه می‌کند. بخش قدیمی و فرسوده این آموزشگاه مدت‌هاست بلااستفاده است و هیچگونه دانش آموزی در آن حضور فیزیکی ندارد. 
 
روز شنبه ۲۳ آذرماه ۹۸ سقف یکی از کلاس های فرسوده که بلااستفاده است به دلیل قدیمی و تخریبی بودن بنا ریزش می کند. 
 
در این حادثه به دلیل عدم حضور دانش آموزان در قسمت فرسوده هیچ یک از دانش آموزان آسیب ندیدند.

بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و همچنین خیرین مدرسه ساز به زودی روند ساخت یک فضای آموزشی ۵ کلاسه جدید در محل این مدرسه آغاز خواهد شد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته نیز تا مهرماه ۹۹ این فضای آموزشی افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز