خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالیاتی استان:

مطالبات امور مالیاتی در قزوین443 میلیارد تومان است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۸۵۳

میزان مطالبات استان قزوین در حال حاضر ۴۴۳ میلیارد تومان است که سازمان امور مالیاتی استان هیچ گونه فشاری به افراد وارد نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی پورامیدی گفت:  با اشاره به مطالبات معوق ۱۵۹ میلیاردی استان قزوین، خاطرنشان کرد: 284 میلیارد تومان جریمه، میزان مطالبات استان را در حال حاضر به ۴۴۳ میلیارد تومان رسانده که در این راستا نیز هیچ‌گاه به دنبال فشارهای مالیاتی برروی افراد قانونمند نبوده و نیستیم و حتی تلاش داریم تا با شناسایی منابع مالیاتی جدید به اقتصاد و اشتغال کشور و استان کمک کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین افزود: امسال در زمینه کارت بازرگانی نیز ۳۳ فقره پرونده به ارزش ۱۷۴ میلیارد تومان اصل و ۴۳۵ میلیارد تومان جریمه نیز از سوی این اداره کل تشکیل شده است.

پور امیدی اظهار کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان قزوین، ۳۵۸ میلیارد تومان جرایم مالیاتی مودیان از بین ۱۰ هزار و ۳۵۰ فقره پرونده مورد بخشودگی قرار گرفت.

وی اعلام کرد: ۱۳ میلیارد تومان اصل و ۱۰ میلیارد تومان جریمه نتیجه ۱۳۸ فقره فرار مالیاتی شناسایی شده در استان قزوین بوده است.

این مسئول تصریح کرد: زمان رسیدگی به پرونده‌ها در اداره کل امور مالیاتی استان از زمان طرح تا صدور امضا از ۱۲۰ به ۲۰ روز کاهش یافته و زمان رسیدگی به پرونده‌هایی با ارقام بیش از ۱۰۰ میلیون تومان این زمان به کمتر از ۱۵ روز نیز می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز