خبرگزاری کار ایران

آذربایجانی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

رفع مشکل 150 قطعه از اراضی در آبیک/ رسیدگی به ۳۵۰ پرونده تعیین تکلیف اراضی

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۹۱

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک از رفع مشکل 150 قطعه از اراضی در این شهرستان خبر داد.

محسن آذربایجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال، مشکل 150 قطعه از اراضی در شهرستان آبیک رفع شده و به طور کامل مشکلات اشخاص حقیقی در پلاک ثبتی 504 فرعی حل شده و اسناد 23 قطعه از اراضی اداره کل را ه و شهرسازی استان قزوین به آنها واگذار و اسناد متقاضیان به نام اداره کل مذکور منتقل شد.

وی افزود: روکش و آسفالت راه‌های روستاهای بهجت‌آباد شهرستان آبیک به طور 1700 متر، انجیلاق به شکرناب به طول 1.2 کیلومتر و کهوانک به طول دو کیلومتر  در دست اقدام بوده و تعریض  و روکش آسفالت راه روستایی کزلک هم به طور دو کیلومتر در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک ادامه داد: احداث پروژه تعریض بلوار طالقانی روستای زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک در حال اجراست.

رسیدگی به 110 پرونده کمیسیون ماده 99 شهرداری‌ها

آذربایجانی اضافه کرد: با معرفی نامه از اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین  به تعداد 70 قطعه زمین سند رسمی به نام اشخاص انتقال داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی 6 ماهه نخست امسال، در جلسات کمیسیون ماده 99 قانون شهرداری‌ها و تخلفات ساختمانی به 110 پرونده رسیدگی و رأی مقتضی صادر شده است.

این مسئول بیان کرد: در این مدت، در هیئت حل اختلاف در راستای رسیدگی به پرونده‌های قانون تعیین تکلیف اراضی، 350 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک افزود: جهت  طرح توسعه مجتمع فرهنگی، توریستی و خدماتی واقع در اتوبان شهر آبیک، دو هکتار زمین از اراضی زمین شهری به بخش خصوصی واگذار شده است.

آذربایجانی ادامه داد: در جلسات کمیسیون ماده 5، 40 پرونده بررسی شده و به تعداد 57 مورد فرم ج پاسخ داده شده است.

وی از رفع تصرف 5 مورد اراضی دولتی و شرکت در بیش از 10 جلسه دادرسی خبر داد و مطرح کرد:  واگذاری زمین برای احداث مسجد، دبستان و خانه سالمندان به ادارات مربوطه در حال اقدام است.

این مسئول افزود: بازدید و نظارت بر ادامه ساخت و ساز و تکمیل واحدهای تعاونی مهر بسیجیان و رزمندگان و حل مشکلات اعضای تعاونی همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز