خبرگزاری کار ایران

فلاح نژاد خبر داد:

کاهش سطح کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه های حساس

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۴۰۳

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: از امروز ۲۳ تا ۲۵ آذرماه، غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان البرز افزایش می یابد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت استان البرز، گفت:  با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر جو پایداری هوا در دشت البرز مرکزی و کلانشهرهای استان و افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت  از روز شنبه مورخ ۲۳ آذر الی دوشنبه مورخ ۲۵ آذرماه جاری مورد انتظار است.
 
وی افزود:  طی  روزهای آینده کاهش سطح کیفیت هوا تا حد هشدار برای گروه‌های حساس پیش‌بینی می شود.
 
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری علاوه بر تاکید و حفظ آمادگی اعضاء ستاد مدیریت بحران در شهرستانها گفت:  فرمانداران و روًٍسای ستاد مدیریت بحران در  شهرستان ها آمادگی خود را حفظ کنند.
 
وی بر اجرای مصوبات کارگروه شرایط اضطرار کاهش آلودگی هوا تاکید کرد و افزود: اقدامات بازدارنده و بلادرنگ از جمله صدور پیش آگاهی از طریق رسانه های محلی ( استانی و شهرستانی ) برای خودداری از تردد غیر ضرور همشهریان، انجام شود. 

سرپرست مدیریت بحران استانداری البرز، گفت: تمامی افراد دارای بیماری‌های قلبی، تنفسی، سالمندان و کودکان در سطح شهر (شهرهای پرجمعیت و صنعتی ) در محدوده پرترافیک، تردد نکنند. 
 
وی بر ضرورت ایجاد هماهنگی فی ما بین نیروی انتظامی، دستگاههای امدادی، ایمنی، خدماتی و نیروهای مردمی تاکید کرد. 
فلاح نژاد گفت: خودداری شهروندان از تردد غیر ضرور وسایل حمل و نقل در سطح شهر و فعالیت های طولانی و سنگین خارج از منزل به دلیل احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و تشدید بیماریهای قلبی، ریوی، مبتلا به این بیماریها، سالمندان و کودکان مورد تاکید است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز