خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج؛

نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ۲۷ آذر اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۹۹

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد گفت: نتیجه نهایی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی 27 آذر ماه اعلام می شود.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: در روز ۲۷ آذرماه نتایج استعلامات داوطلبان به فرمانداران و رد صلاحیت شدگان، اعلام می شود.

وی افزود:  از آن تاریخ این افراد فرصت دارند تا حداکثر چهار روز بعد برای اعتراض و دعوی به هیات‌های نظارت مراجعه کنند.

فرماندار کرج با اشاره به رصد تخلفات داوطلبان نیز بیان کرد: برای گزارش تخلف داوطلبان، مردم می‌توانند هم به ستاد پیشگیری از تخلف در قوه قضاییه و هم به فرمانداری‌ها و ستاد‌های انتخاباتی مراجعه کنند.

 بنابراین گزارش؛ مراجع چهارگانه شامل دادسرا، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال حداکثر تا ۲۱ آذرماه پاسخ استعلامات را  اعلام می نمایند و هیات‌های اجرایی نیز تا ۲۶ آذرماه کار رسیدگی به صلاحیت‌ها را انجام خواهند داد.

براین اساس طبق قانون، در تاریخ ۲۷ آذرماه نیز نتایج رد صلاحیت ها به داوطلبان اعلام می شود و پس از آن طی دوره های تاریخی مشخصی بررسی شکایات داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم انجام خواهد شد.

اسامی قطعی نامزد ها به مراکز حوزه انتخابیه در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۲ از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد و از ۲۳ تا ۳۰ بهمن ماه نیز به مدت یک هفته فرصت تبلیغات انتخاباتی نامزد ها است و پس از آن نیز در دوم اسفند ماه اخذ رای از واجدین شرایط انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز