خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر شورای نگهبان آبیک خبر داد؛

کاندیداتوری ۸ آبیکی برای انتخابات مجلس/نظارت ۳۲۰ ناظر بر حدود ۸۰ شعبه رای

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۱۱

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان آبیک گفت: هشت نفر از شهرستان آبیک برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ سرزارع در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک تعداد صندوق‌های آرا برای انتخابات اسفند ماه را حدود ۸۰ صندوق ذکر  و اظهار کرد: از سوی هیات نظارت برای هر صندوق، رای ۴ نیرو در نظر گرفته شده که برای شعب پرازدحام بین ۵ تا ۶ نیرو پیش بینی شده است.

وی افزود: برای هر سه ناظر یک ناظر و برای هر ۱۰ صندوق، یک سر ناظر برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان آبیک تعداد نیروهای هیات نظارت در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس را ۳۲۰ نفر دانست و ادامه داد: ۱۰ نفر از تعداد نیروهای ستادی انتخابات از دفتر نظارت هستند و بین ۱۰ تا ۲۰ نیروی ذخیره پیش بینی شده است.

سرزارع اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان رهبری، دادستان عضو هیات اجرایی بود که در انتخابات مجلس عضو این هیات نبود اما  در انتخابات مجلس امسال دادستان به عنوان عضو حقوقی هیات اجرایی برای جلوگیری از تخلفات و نظارت بیشتر تعیین شده است.

وی اضافه کرد: اخلاق انتخاباتی در انتخابات باید پررنگتر و بیشتر رعایت شود و حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب تثبیت و بیمه شدن انقلاب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک دوره آموزشی به صورت فشرده و یک روزه برای ناظران و ناظر مسئولان این دوره انتخابات برگزار می‌شود.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان آبیک تصریح کرد: هشت نفر از شهرستان آبیک برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس  در حوزه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کرده‌اند.

سرزارع مسعود طالبی، حشمت‌الله کوثری، اسماعیل عظیمی، هادی طاهری و علی علیخانی را از کاندیداهای انتخابات مجلس از شهرستان آبیک ذکر کرد و افزود: محمد محمدی، داریوش فلاح زیارانی و سیاوش میرزایی از دیگر کاندیداها هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز