خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین :

طرح پردیس با هدف رونق گردشگری اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۸۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: طرح پردیس که ویژه مناطق روستایی است علاوه بر تولید باید در جهت رونق صنعت گردشگری هم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد در سومین کارگروه طرح‌های پردیس روستایی استان قزوین گفت: لازم است تا در کنار پردیس‌های تولیدی، پردیس‌های گردشگری نیز در دستور کار قرار گیرد که پیگیری این امر برعهده میراث فرهنگی و گردشگری است.

معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: طرح پردیس‌های روستایی در استان قزوین باید علاوه بر موضوعات تولیدی به مسائل گردشگری نیز ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه سه روستای گازرخان، هیر و حصار ولیعصر باید مورد هدف گردشگری قرار گیرد، اظهار کرد: لازم است که در جلسه بعدی این کارگروه، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز در مورد این روستاها و روستاهای دیگر نیز مطالعات لازم برای امور گردشگری را انجام و ارائه دهد.

فرخزاد در خصوص وظایف بنیاد مسکن در این طرح، تصریح کرد: این نهاد نیز باید قطعات انتخاب شده برای انجام طرح‌های پردیس روستایی را در قالب بازنگری طرح‌ هادی پیگیری کند.

این مسئول در خصوص نحوه فعالیت‌های پردیس روستایی خاطرنشان کرد: کارگاه‌هایی که قرار است در این طرح راه‌اندازی شوند باید در قالب مواد غذایی و صنایع دستی دنبال شوند.

معاون عمرانی استاندار قزوین در خصوص روستاهای پردیس تولیدی نیز یادآور شد: روستاهای کلج، گازرخان و هیر در شهرستان قزوین، حصار خروان و باورس در البرز، زیاران در آبیک، فارسجین در تاکستان، عصمت‌آباد و شاهین تپه در بوئین زهرا به همراه روستای کلنحین در شهرستان آوج مورد هدف این طرح در استان قرار دارند.

طرح پردیس روستایی برای نخستین مرتبه در کشور قرار است با هدف رونق تولید و اشتغال در روستاهای استان قزوین اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز