خبرگزاری کار ایران

گلایه استاندار تهران از برخی وزرای دولت :

سفرهای ساعتی وزرا به شهرستان‌ها نمایشی‌ است/ بدون هماهنگی با استانداری به شهرستان‌ها سفر نکنید/ پایین بودن شاخص تخت‌های بیمارستانی استان از متوسط کشوری

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۶۶

استاندار تهران در سفر به شهرستان پیشوا با اشاره به اینکه سفرهای ساعتی وزرا به شهرستان ها نمایشی بیش نیست و نفعی برای مردم ندارد، گفت: همیشه استاندار تهران در حاشیه قرار داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی که برای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان پیشوا در شرق استان تهران به این منطقه سفر کرد‌ه بود ،  از مردم  پیشوا به دلیل صبر و بردباری خود در  برخورد با اتفاقات و جریان حوادث اخیر که به دلیل افزایش قیمت بنزین در بیش از 26 استان کشور رخ داد ، تشکر کرد.

استاندار تهران در ادامه ضمن گلایه از برخی وزرا به دلیل عدم هماهنگی در سفر به شهرستان‌های استان گفت : همیشه استاندار تهران در حاشیه قرار داشته است. به عنوان نمونه زمانی که من سرپرست وزارت تعاون بودم به هر استانی که سفر می کردم در ابتدا با استاندار هماهنگ می کردم و اگر موافقت می کرد به آن استان وارد می شدم ،در مکاتبه ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم ایشان وزرای دولت را مکلف کردند که بدون هماهنگی با استاندار تهران به شهرستان های استان سفر نکنند و اگر غیر از این باشد حتی فرمانداران هم نمی بایست وزیر را همراهی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  استان تهران به رغم داشتن اسم بزرگ و استقرار 20 درصد صنایع کشور از مشکلات عمیق و دیرینه در سال های گذشته رنج می برد .

استاندار تهران افزود: در حوزه بهداشت و درمان شاخص تخت‌های بیمارستانی استان تهران ‌حتی از متوسط کشوری هم پایین‌تر است که این جای تاسف دارد و یک خطر محسوب می شود

محسنی بند پی ضمن مهم دانستن فضای آموزشی و فرهنگی اذعان کرد: در فضاهای آموزشی بعد از استان البرز کم‌ترین فضای آموزشی را داریم .

 در این سفر کلنگ پروژه آب سد ماملو بزرگترین اقدام وی  است که به زمین خواهد خورد. همچنینی قرار است در این سفر  عملیات اجرایی پروژه ۳۷ میلیاردی آبرسانی از سد ماملو به اعتبار ۳۷ میلیارد تومان آغاز شود.

گلخانه ۲۰ هکتاری تولید صیفی‌جات با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و گلخانه تولید پایه رز پیوندی با اعتبار ۹ میلیارد تومان در شهرستان پیشوا از دیگر طرح‌هایی است که در سفر استاندار تهران به این شهرستان به بهره برداری می‌‌رسد.  شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا و بازدید از کارخانه در حال احداث شیر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های بندپی در سفر  به این شهرستان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز