خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

شتاب در روند پرداخت تسهیلات به دامپروری ها توسط بانک ها

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۷۷

استاندار قزوین گفت: بانک های عامل در پرداخت تسهیلات به دامپروری ها نقش اساسی دارند که باید روند این امر به سرعت در جهت توسعه بخش دامپروری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت الله جمالی پور در بازدید از یک مجتمع صنعتی دامپروری در شهرستان بوئین زهرا گفت: بانک‌ها در برخی اوقات شرایط سختی را در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای کشاورزی از جمله دامپروری ها تحمیل می کنند که این رویه باید در جهت رونق تولید تغییر پیدا کند.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید بیش از هر زمان دیگری بخش تولید را مورد حمایت قرار دهند،افزود مسائل و مشکلات دامداری های استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سه هزار راس دام در این واحد پرورش داده می شود و ظرفیت پرورش آن ۱۰ هزار راس است.

 این واحد سالانه ۱۲ هزار تن شیر و ۴۵۰ تن گوشت قرمز تولید می کند.

این واحد کشاورزی همچنین دارای باغ پسته، ترمینال فرآوری پسته و واحد تولید کمپوست به ظرفیت سه هزار تن است.

 در این بازدید عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین، علی رحمانی فرماندار بوئین زهرا و فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز