خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

مسابقات کشتی نونهالان زیرساخت های ورزشی الوند را توسعه می دهد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۵۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مسابقات بین المللی کشتی نونهالان به میزبانی شهر الوند زیر ساخت های ورزشی این شهرستان را توسعه می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در بازدید از روند آماده سازی سالن یادگار امام (ره) شهر الوند برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی نونهالان، اظهار کرد: این یک رویداد بین المللی است و حجم کار سنگینی بر دوش دستگاه‌های متولی و مجری قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین افزود: میزبانی مسابقات بین‌المللی کشتی در شهر الوند باعث شده زیر ساخت‌های ورزشی این شهر بهبود و توسعه  یابد و نشاط و شادابی خاصی میان مردم و ورزش دوستان ایجاد شود.

 وی بیان کرد:ورزش و جوانان استان، شهرداری الوند و سایر عوامل ورود خوبی در برگزاری این رویداد ورزشی داشته و با آماده سازی زمینه برگزاری آن، گام‌های خوبی برای معرفی استان به ویژه شهر الوند برداشته‌اند.

حبیبی با قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران و حامیان این ورزش پرطرفدار، اضافه کرد: ارتباطات و تعامل‌های شهردار و مجموعه شهرداری الوند و حمایت‌های ویژه‌ای که از برگزاری این مسابقات شده قابل تقدیر است.

مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان به مناسبت روز جهانی کودک با حضور هشت تیم خارجی، پنج تیم داخلی و یک تیم منتخب استان در ۲ رشته آزاد و فرنگی از 20 تا ۲۲ آذرماه در شهر الوند برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز