خبرگزاری کار ایران

کارشناسی سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش برف و باران در ۱۲ استان کشور / کوهرنگ و چادگان سردترین نقاط کشور

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۱۲

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور و برف و بارانی شدن هوای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: امروز برای جنوب، جنوب شرق و شرق بارش باران و همراه با رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای را داریم و در کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، نیمه شرقی خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و برف را داریم و سواحل نیز بارش باران را دارند.

گودرزی در ادامه افزود: نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و دریای عمان امروز چهارشنبه بیشترین بارش‌ها را خواهند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: فردا پنجشنبه ۲۱ آذر برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان بارش برف و باران را داریم.

گودرزی در ادامه بیان کرد: اواخر وقت پنج شنبه و روز جمعه مجددا با ورود سامانه بارشی از سمت نوار غربی در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس بارش برف و باران را داریم. در غرب سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق جنوب غرب رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت و اواخر روز جمعه مناطقی از مرکز و شرق کشور بارش پارکنده باران را خواهند داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: روز شنبه شمال شرق، شرق و بخش‌های از غرب و شمال غرب بارش پراکنده باران را دارند.

گودرزی در ادامه بیان کرد: امروز و فردا آب‌های جنوب کشور مواج است. هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی است و به تدریج افزایش ابر و وزش باد و گاهی هم بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: سردترین شهر طی ۲۴ ساعت گذشته کوهرنگ با دمای ۱۰ درجه زیر صفر و چادگان با دمای ۹ درجه زیر صفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز