خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور ناجا:

زمستان سال گذشته ۱۰۲۴نفر در تصادفات کشته شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۰۴

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در زمستان سال گذشته ۱۰۲۴نفر در تصادفات کشته شده اند و این مسئله ضرورت اجرای این طرح و همکاری بیشتر دستگاه‌های مربوطه را مشخص می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار کمال هادیانفر در طرح رزمایش ترافیکی زمستانه پلیس راهور گفت: این طرح به مدت ۴سال با همکاری ۷ دستگاه برگزار شده است.

وی افزود: با توجه به وجود ۳۳میلیون خودرو و ۴۲ میلیون گواهینامه و میلیون‌ها تردد ضرورت هماهنگی و ایجاد همکاری بیشتر محرز می‌شود.

سردار هادیانفر ادامه داد: در زمستان سال گذشته هزار و ۲۴ نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در این طرح برای تسهیل تردد، پیشگیری، پیش بینی و رسیدگی سریع ۶۰هزار پرسنل، ۲۰۸۲۰ تیم خودرویی در قالب ۴۸۰۰پایگاه مستقر می‌شوند همچنین از ظرفیت پهبادی و هلی کوپتر استفاده خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: ۵۱درصد از جانباختگان در مرحله اول و در دم جان خود را از دست می‌دهند. ۶ درصد در طول انتقال و ۴۳درصد در مراحل درمانی و تروما کشته می‌شوند.

وی درباره بیشترین علل تصادفات اظهار کرد: علل اصلی تصادف واژگونی، خستگی، سرعت، سبقت، عدم توجه به جلو هستند.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت سوانح و ارتقا سطح‌کیفی و کمی و کاهش کنترل تصادفات با مشارکت مردم و دستگاه‌های مربوطه است.

سردار هادیانفر ادامه داد: این طرح در ۳۰ استان اجرا می‌شود و ۲۰هزار ۸۲۰ تیم‌خودردیی در ۴۰۶۷ پایگاه و ۶۰هزار نیرو از ۷دستگاه در هین طرح همکاری می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: نیازمند تقویت ناوگان و حمایت دولت هستیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم تولید خودرو‌های غیرایمن متوقف شود و خودرو‌هایی ارزان و ایمن در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز