خبرگزاری کار ایران

در پی شکست مقابل ماشین‌سازی صورت گرفت؛

حمله ناجوانمردانه به گلر ملی‌پوش تراکتور

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۵۹۲

پس از شکست تراکتور در دربی تبریز، عده‌ای در فضای مجازی بطور ناجوانمردانه علیه سنگربان ملی‌پوش این تیم فحاشی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال تراکتور روز دوشنبه در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در دربی آذربایجان به مصاف ماشین‌سازی رفت که شاگردان احد شیخ‌لاری نتیجه را 2 بر صفر به حریف دیرینه خود واگذار کردند تا همچنان در شرایط بحرانی باقی بمانند.

اما پس از این شکست که منجر به استعفای مدیرعامل و مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتور شد عده‌ای دست به تخریب برخی بازیکنان زدند که یکی از آنها رشید مظاهری سنگربان ملی‌پوش سرخ‌پوشان بود.

کسی که در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر بدون گل خورده بهترین عملکرد خود را ثبت کرد تا به واسطه کلین شیت‌هایش تبدیل به بازیکن محبوب پرشورها شود اما پس از آن و در 3 هفته متوالی 8 گل دریافت کرد تا آمارش در بسته نگه داشتن دروازه تراکتور از دست برود.

در ادامه و بدون احتساب دو بازی معوقه تراکتور که در هفته‌های 11 و 12 برگزار نشد، مظاهری در بازی با شاهین بوشهر نیز دروازه خود را بسته نگه داشت اما دوباره در دربی تبریز دو گل دریافت کرد تا تیمش در بحران کامل فرو برود.

با بررسی گل‌هایی که از هفته هشتم تا چهاردهم وارد دروازه تراکتوری‌ها شده است، می‌توان به این نتیجه رسید که در اکثر این دیدارها و گل‌های دریافتی نه تنها رشید مظاهری مقصر اصلی نیست بلکه در صحنه‌هایی چند گل را هم برای تیمش خریده است.

برای مثال وی در دیدار مقابل تیم‌های استقلال و سپاهان علیرغم دریافت 6 گل، درخشش قابل توجهی داشت و موقعیت‌های خطرناکی را از دیاباته و استنلی کی روش دو مهاجم گلزن حریف خنثی کرد.

پرواضح است که مظاهری نیز مثل همه افراد امکان اشتباه دارد و عاری از عیب و نقص نیست اما روا هم نیست دروازه‌بانی که نیمکت تیم‌ملی را یدک می‌کشد و در حال حاضر از سنگربانان موثر فوتبال ایران یاد می‌شود به شکل نامناسبی مورد نقد و حمله قرار گیرد.

قطعا انتقاد سازنده در جهت روند رو به رشد افراد کمک می‌کند ولی تخریب هرگز جواب نخواهد داد. کسانی که عملکرد مظاهری در دربی تبریز را به باد انتقاد گرفته‌اند نسبت به مسائل فوتبال آگاهی کامل نداشته و صرفاً از روی احساسات سخن می‌گویند.

همچنین پیش آمدن چنین مسائلی در فوتبال امری طبیعی بوده و نباید عده‌ای به بهانه‌های مختلف نسبت به افراد برچسب‌های مختلفی بزنند. از سویی بازیکنان و مربیان نیز باید همه توان خود را در جهت خارج شدن تراکتور از وضعیت فعلی و رسیدن به ساحل آرامش به کار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز