خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

بافت آبیک کارگری است/ مدیران مدارس برای دریافت شهریه ها به والدین فرصت دهند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۵۴۶

فرماندار شهرستان آبیک گفت: مدیران مدارس شهرستان آبیک در دریافت شهریه ها از والدین دارای مشکلات اقتصادی به دلیل داشتن معوقات حقوق مدارا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک اظهار کرد: مراجعات بسیاری از سوی والدین دانش آموزان در زمینه پرداخت شهریه های متعارف و غیرمتعارف در مدارس به فرمانداری صورت گرفته است.

وی افزود: والدین که بعضا از کارگران واحدهای تولیدی و خدمات شهری شهرداری آبیک هستند، اذعان کرده اند به دلیل داشتن معوقات حقوق فعلا قادر به پرداخت شهریه ها نیستند و باید به آنها فرصت داده شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: از مدیران مدارس شهرستان آبیک به ویژه شهر آبیک درخواست می شود تا پایان سال تحصیلی به والدین فرصت دهند تا بتوانند شهریه ها را پرداخت کنند.

احمدپور با اشاره به تحت پوشش بودن ۸۰ هزار نفر از مردم شهرستان آبیک در تامین اجتماعی اضافه کرد: بافت این شهرستان کارگری است و وضعیت معیشت این قشر مطلوب نیست و می طلبد مدیران مدارس با والدین دانش آموزان در پرداخت شهریه ها مدارا کنند تا بر آنها فشار وارد نشود.

وی از توزیع برخی کتب غیر درسی در مدارس شهرستان آبیک گلایه و خاطرنشان کرد: بعضا محتوای این کتابهای توزیع شده با سن و شان  دانش آموزان مطابقت ندارد و مطالب ممکن است موجب ایجاد انحراف در آنان شود که لازم است متناسب با فهم و سن دانش آموزان توزیع کتاب صورت گیرد.

این مسئول بیان کرد: از مسئولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود در جلسه آینده آموزش و پرورش آماری از تمام مدارس، متراژ و شیفت های آنها احصا و ارائه دهند.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به انتخابات اسفند ماه اذعان کرد: آموزش و پرورش همواره در اجرا، نظارت و بازرسی یک پای انتخابات بوده که از فرهنگیان درخواست می‌شود تا در ترغیب و تشویق مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات گام‌های مثبتی بردارند.

احمدپور بر مصرف بهینه از حامل‌های انرژی از سوی مردم به ویژه در مدارس تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز