خبرگزاری کار ایران

اینانلو بیان کرد:

شناسایی ۱۱ املاک مازاد آموزش و پرورش آبیک در روستاها

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۸۶

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: ۱۱ املاک مازاد آموزش و پرورش شهرستان آبیک در روستاها شناسایی شده که در ۷ روستا، بیش از یک واحد آموزشی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا اینانلو در جلسه شورای آموزش و پرورش  شهرستان آبیک اظهار کرد: طبق بررسی و شناسایی صورت گرفته از املاک مازاد آموزش و پرورش شهرستان آبیک، مشخص شد در ۱۱ روستا املاک مازاد وجود دارد.

وی افزود: در روستاهای خطایان، زاغه، محمودیان، انجیلاق، حاجی تپه و دارالسرور و چناسک بیش از یک واحد آموزشی وجود دارد و  مابقی دارای یک مدرسه بلااستفاده هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: ۱۰۰ درصد وجوه حاصله از فروش املاک مازاد صرف احداث و توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی می‌شود.

اینانلو اضافه کرد: شهرستان آبیک در زمینه میانگین نمرات در امتحانات نهایی خرداد ماه امسال مقام نخست را در استان قزوین کسب کرده و در کنکور هم وضعیت بسیار خوبی نسبت به سالهای گذشته داشته که با همت و تلاش معلمان تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر پروژه های آموزشی در شهرکهای بعثت و فردوس شهر آبیک و مدرسه خیرساز سماییان هستیم و برای سال تحصیلی آینده به این مدارس نیاز داریم.

این مسئول تصریح کرد: مقرر شده بود در ۶ ماهه نخست امسال یادواره شهدای دانش آموز ویژه شهید بهمن بیگ زاده برگزار شود که تاکنون این مهم تحقق نیافته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: تلاش می‌شود تعدادی از مدارس شهرستان آبیک به نام شهدا مزین شود که امسال این امر اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز