خبرگزاری کار ایران

کشف 18 هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۱۷

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از کشف ۱۸ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هوشنگ محمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین هنگام انجام ماموریت در آزادراه قزوین –زنجان به یک خودروی عبوری مشکوک شده و پس از متوقف ساختن آن بیش از ۱۸ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را کشف کردند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: پس از بررسی، پرونده ای برای این تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و متهم را به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین از شهروندان درخواست کرد در صورت مواجه با هرگونه تخلف و موارد مشکوک، موضوع را به سامانه ۱۳۵ یا ۱۲۴ اعلام کنند.

اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین در هشت ماهه سال جاری چهار هزار و ۵۹۳ مورد پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۳۱۵ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۱۵۰ پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان را رسیدگی کرده است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز