خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

پروژه ۱۱۰۰ واحدی سبحان قرچک، فاقد سرانه آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۱۳

فرماندار قرچک با توجه به مهم دانستن حق مردم از پروژه سبحان گفت: پروژه ۱۱۰۰ واحدی مسکونی سبحان در شهرستان فاقد هرگونه سرانه آموزشی است.

به گزارش ایلنا، بهمن خطیبی در جلسه بررسی مشکلات پروژه سبحان اظهار داشت: به‌منظور تعیین تکلیف پروژه مسکونی هزار واحدی سبحان، با عزم جمعی مسئولان شهرستان و مؤسسه اعتباری توسعه به‌عنوان مالک پروژه، مواردی در دست اقدام است که در صورت بهره‌برداری از پروژه، شاهد رونق شهری منطقه و استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: با ادارات خدمات‌رسان نیز جلسه‌ای ترتیب خواهیم داد تا پروسه انجام وظایف هر اداره طولانی نشود و همه دست‌به‌دست هم دهیم تا مردم در این واحدها ساکن شوند.

خطیبی افزود: بیش از ۱۰ سال است که این پروژه ساخته‌ شده در مساحت ۶۳ هزار مترمربع و زیبنده شهرستان این است که به مرحله بهره‌برداری برسد.

خطیبی بیان کرد: تعیین تکلیف این پروژه از مطالبات مردمی است و همچنین استاندار پیگیر است و بایستی از برگزاری این جلسات خروجی حاصل و عایدات نصیب شهرستان و مردم منطقه شود.

فرماندار قرچک با اشاره به اینک باید شرایط را برای واگذاری این واحدها تسهیل کنیم و اگر نیاز باشد با بانک‌ها هم وارد مذاکره و از آن‌ها برای مشارکت در تحویل واحدها کمک خواهیم گرفت، عنوان کرد: در نظر گرفتن فضای آموزشی در این پروژه اهمیت دارد چراکه تراکم دانش‌آموزی در قرچک بالاست و با کمبود فضاهای آموزشی مواجه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان قرچک با بیش از ۵۵ هزار دانش‌آموز و تراکم بالای آن در مدارس این مجتمع هیچ فضای آموزشی در نظر نگرفته که خود یک معضل محسوب می‌شود.


محسن خرمی شریف شهردار قرچک نیز در این جلسه تأکید کرد: نظرات کارشناسی از حیطه شهرسازی و ایجاد سرانه‌های شهرنشینی از جمله فضای سبز، فرهنگی، درمانی و غیره را ارائه و قول مساعد داد که به‌منظور تعیین تکلیف پروژه وظایف قانونی شهرداری در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز