خبرگزاری کار ایران

علاءالدین بروجردی:

انگیزه‌ای برای آمدن به مجلس نداشتم دوستان اصرار کردند/ البته احساس کردم حسن آقا تنهاست/ اصول گرای دنبال اصلاحات هستم

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۰۲

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محل تولدش شهر لار است ، گفت: اصول گرایی هستم که به دنبال اصلاح کاستی‌ها و کجی ‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علاءالدین بروجردی» گفت: این افتخار را در زندگی داشتم که در شهر لار متولد شدم. اما به دلیل اینکه پدرم زمانی که  کودک بودم  به نجف مهاجرت کردند، دوران دبستان و دبیرستان را در مدرسه ایرانیان علوی نجف سپری کردم. در سال ۱۳۴۹ و موقع دریافت دیپلم به ایران آمدم. قبل از انقلاب جذب هلال احمر شدم و به بیمارستان هلال احمر دبی رفتم و مسئول آزمایشگاه آنجا بودم. در جریان تحولات انقلاب در ایران بودم اما در خود دبی نیز به همراه تعدادی از دوستان لاری با مرکزیت حسینیه لاری‌ها در دبی فعالیت های فراوانی داشتم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درباره دلیل آمدن دوباره‌اش به صحنه انتخابات مجلس گفت : هیچ وقت انگیزه‌ای برای آمدن به مجلس نداشتم اما دوستان مصر بودند و  گفتند ضروری است. از مجلس ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم به مدت بیست سال به صورت متوالی از بروجرد نمایندگی مجلس را بر عهده داشتم و  ۱۴ سال رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بودم. در دوره قبل نیز به رغم اصرار دوستان مبنی بر نام نویسی از لار، مقدر نشد اما در این مقطع چون پدر‌م و مرحومه بی‌بی از دنیا رفته‌اند  از زادگاهم ثبت نام کردم؛ هم اینکه  احساس کردم بیت خالی است و حسن آقا هم تنهاست؛ آمدم تا در خدمت مردم لار باش م البته معتقدم این مردم هستند که در انتخابات تصمیم گیری می‌کنند.

بزرگ ترین مشکل کشور، اقتصاد است

بروجردی تصریح کرد: امروز بزرگترین مشکل در کشور، مشکل اقتصاد است؛ با توجه به اینکه بیشترین نفت و گاز دنیا را در اختیار داریم به صورت بالقوه ثروت‌مندترین کشور دنیا هستیم اما به‌رغم این ثروت خدادادی، مشکلات متعدد داریم و جوانان مان بیکار هستند.

وی اضافه کرد: اینکه نتوانیم از سرمایه گذاری حمایت کنیم قطعا مشکل از خودمان است، امکانات دولت محدود است، در این شرایط تحریم، هنر دولت در این است که حقوق کارمندان خودش را بدهد. این سرمایه‌های بزرگ با یک حمایت منطقی و قانونی می تواند به اشتغال زایی تبدیل شود. ما این تجربه را در بروجرد نیز داشتیم و موفق هم بود.

اصول گرایی هستم که به دنبال اصلاحاتم

بروجردی خاطر نشان کرد: اعلام می کنم علاوه بر اینکه اصول‌گرا هستم و قویا از جایگاه رفیع ولایت حمایت می کنم معتقدم که اصلاحات به معنای اصلاح کاستی‌ها و کجی‌ها در کشور یک ضرورت جدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز