خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس هیات تنیس روی میز استان خبر داد:

اعزام تنیسور قزوینی به رقابت‌های جهانی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۱۳

حمیدرضا طاهرخانی تنیسور قزوینی به همراه تیم ملی به رقابت‌های جهانی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ اعزام می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مسابقات تنیس‌روی میز انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در بخش تیمی از ۲ تا ۶ بهمن ماه به میزبانی پرتغال برگزار می‌شود.

احمد طاهرخانی افزود: تیم ملی تنیس روی میز ایران در این رقابت‌ها با ترکیبی متشکل از نیما و نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایتی، امین احمدیان و حمیدرضا طاهرخانی حضور خواهد یافت.

وی گفت: در این مسابقات ۹ تیم سهمیه تیمی حضور در المپیک توکیو را کسب می‌کنند که با هفت تیم قهرمان قاره‌ها به علاوه تیم ژاپن میزبان مسابقات، در مجموع ۱۶ تیم در المپیک ۲۰۲۰ به میدان خواهند رفت.

طاهرخانی افزود:تیم ملی ایران هم شانس کسب سهمیه را در این رقابت‌ها دارد چون این مسابقات با یک مسابقه دوبل و چهار بازی انفرادی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد:اگر تیم ملی ایران مسابقات دوبل را ببرد احتمال کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ برای این تیم دور از دسترس نخواهد بود.

حمیدرضا طاهرخانی در سال جاری ۲ مدال طلای مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را در تهران و قزوین کسب کرده و هم اینک با فاصله نسبتا زیاد نفر اول رنگینک ملی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز