خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

فرمانداران از همراهی کاندیداهای مجلس خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۸۶

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین مطرح کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران از همراهی با کاندیداهای نمایندگی مجلس خودداری کنند تا هیچ شائبه‌ای در دفاع از نامزد خاصی پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی گفت: هیات‌های اجرایی در ۱۹ بخش اصلی و فرعی آغاز به کار کرده‌اند و هم اکنون نیز در حال رسیدگی به صلاحیت‌ داوطلبان هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: مراجع چهارگانه شامل دادسرا، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال حداکثر تا ۲۱ آذر ماه باید پاسخ استعلامات را بدهند و هیات‌های اجرایی هم ظرف ۱۰ روز آینده، یعنی تا ۲۶ آذرماه کار رسیدگی به صلاحیت‌ها را انجام خواهند داد.

حبیبی اظهار کرد: در روز ۲۷ آذرماه نیز فرمانداران مراتب رد صلاحیت داوطلبانی که رد شده‌اند را به آنها اعلام کرده و از همان زمان این افراد فرصت دارند تا حداکثر چهار روز بعد برای اعتراض به هیات‌های نظارت مراجعه کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین در خصوص تخلفات داوطلبان نیز یادآور شد: برای گزارش تخلف داوطلبان مردم می‌توانند هم به ستاد پیشگیری از تخلف در قوه قضاییه و هم به فرمانداری‌ها و ستادهای انتخاباتی مراجعه کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.  

استان قزوین با ۶ شهرستان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده و در یازدهمین دوره نیز ۲۰۷ داوطلب ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز