خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تبریز:

مدیران شهرداری فکری برای مربیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بکنند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق و‌ مزایای پرسنل شهرداری تبریز

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۹۳۹

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مدیران شهرداری فکری برای مربیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادقزاده تبریزی ضمن انتقاد از تعلل برخی در مورد رفع مشکل قراردادهای مربیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: بالاخره این عزیزان سالهاست که با شهرداری تبریز همکاری می کنند و هیچ دلیلی برای عدم رفع مشکل قراردادشان وجود ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: امیدواریم تمدید قرارداد این عزیزان بزودی انجام شود تا کارگران بتوانند حقوق های خود را دریافت کرده و شرمنده خانواده‌ خود نباشند.

صادقزاده خاطر نشان کرد: با توجه به تذکرات قبلی و دستور صریح رئیس محترم شورای اسلامی شهر به درخواست فراکسیون کارگری مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت مربیان عزیز ناچار هستیم در صورت عدم رسیدگی ‌به موضوع از سوی شهرداری، این موضوع در اسرع وقت و بدون نوبت رسیدگی در هیات های حل اختلاف اداره کار و کمیسیون کارگری تبریز طرح خواهد شد تا حقوق این عزیزان احقاق حق شود.

وی در ادامه همچنین گفت: باید حقوق کارگران به موقع پرداخت شود تا مشکلات اقتصادی زندگی آنها را تحت تاثیر قرار ندهد.

صادقزاده ادامه داد: تقصیر کارگری که اقساط وام دارد یا باید اجاره خانه پرداخت کند چیست و در این مورد باید اعضای شورا و مدیران شهرداری پاسخگو باشند.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز اذعان داشت: بایستی حقوق و مزایای قانونی کارگران، کارکنان رسمی، قرار دادی، پیمانی، شرکتی، روزمزدی و حجمی و همچنین پاکبانان و سبز بانان به موقع و در اول هرماه پرداخت شود.

وی به موضوع پرداخت حق بیمه کارکنان نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز موظف است حق بیمه تمام کارکنان را بصورت کامل و بموقع پرداخت کند.

صادقزاده ادامه داد: مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و‌ ورزشی شهرداری تبریز چندین ماه است که بلاتکلیف هستند و این بلاتکلیفی در شان پرسنل و همکاران شهرداری تبریز نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز