خبرگزاری کار ایران

در استان البرز انجام شد؛

کسب رتبه برتر اداره کل کار در آموزش کارکنان دستگاههای اجرایی

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۴۰

همایش رابطین آموزشی دستگاههای اجرایی استان البرز به میزبانی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی برگزار و در این همایش اداره کل تعاون،کار وفاه استان به عنوان دستگاه برتردر آموزش کارکنان در بین دستگاههای اجرایی البرز معرفی وتقدیر شد.

به گزارش ایلنا، زهرا عربشاهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز امروز در همایش رابطین آموزشی دستگاههای اجرایی استان البرز که به میزبانی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی البرز برگزار شد، در خصوص سیاستهای آموزشی استان و نیز اهمیت آموزش در توانمند سازی کارکنان دستگاههای اجرایی دولت در راستای بهره وری،‌ پویایی در عملکرد وارائه خدمات تخصصی به مردم ایراد سخن نمود.

در ادامه مراسم زهرا احمدی پور رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور ضمن تشریح راهبردهای این مرکز در راستای ارائه آموزشهای مدیریتی در سطح کشور و اهمیت توانمند سازی مدیران وکارکنان دولت برای ارائه بهترین خدمت به مردم گفت :‌نظام اداری کشور حلقه واسط مردم و حاکمیت است و این سیستم در صورتی که موفق و با تدبیر عمل کند، اعتماد عمومی افزایش یافته و سطح امیدواری در جامعه افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: مأموریت اصلی مرکز آموزش مدیریت دولتی توسعه دانش تخصصی مدیران و کارکنان دولت و افزایش مهارت‌های عملی آنان است و این مهم بخش باارزشی را از زنجیره فرآیند مدیریتی کشور تشکیل می‌دهد.

رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور اضافه کرد: رفتارهای سازمانی نظام مند راه دستیابی به توسعه اقتصادی و اجتماعی است و مدیران باید مسائل کلان کشور را شناخته و بر مبنای آن برای آینده کشور برنامه‌ریزی کنند زیرا بالا بردن قدرت تدبیر مدیریتی می تواند در هر شرایطی که کشور در آن قرار  می گیرد تهدیدها را تبدیل به فرصت نماید و در جهت توسعه همه جانبه کشور موثر باشد.

در ادامه یحیی رمضانی مدیر دفتر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری وضعیت اموزش وپژوهش در استان و مولفه های مهم اجرایی حوزه آموزش کارکنان دولت در استان و راهبردهای سازمان مدیریت استان در جهت توانمند سازی کارکنان دولت در البرز را تشریح نمود.

در پایان از حسین فلاح نژاد سرپرست اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز به عنوان مدیرکل دستگاه برتر در حوزه آموزش کارکنان دستگاههای اجرایی و نیز زهرا گلکار مسئول آموزش این اداره کل به عنوان رابط آموزشی برتر با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس سازمان برنامه وبودجه ورئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از ادارات کل بهزیستی، دادگستری، اقتصاد و دارایی و دانشگاه علوم پزشکی، صنعت معدن تجارت به عنوان دستگاههای برگزیده استان تجلیل شد و شرکت مجتمع فنی مهد پردا پژوهان البرز در راستای ارائه آموزشهای تخصصی به کارمندان استان و همکاری با سازمان مدیریت مورد تقدیر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز