خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار:

ثبت نام 412 نامزد انتخابات مجلس در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۳۲

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: 412 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه ثبت نام کردند،

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی- امنیتی استانداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذر ما تا 16 آذر آغاز شد که در پایان 367 نفر مرد و 45 نفر زن در استان کرمانشاه ثبت نام کردند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: تعداد ثبت نام شدگان نامزدهای انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل 38 درصد رشد داشته است.
 
الهی تبار با تشریح تعداد نامزدهای انتخابات در سطح استان کرمانشاه گفت: در حوزه انتخابیه کرمانشاه 210 نفر در منطقه اورامانات شامل( پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر) 52 نفر، در حوزه انتخابیه اسلام آباد و دالاهو 43 نفر، در حوزه انتخابیه قصر شیرین 40 نفر و در حوزه انتخابیه سنقر کلیایی 38 نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه 29 نفر ثبت نام کردند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به میزان تحصیلات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان اشاره کرد و گفت: 317 نفر دارای کارشناسی ارشد،57 نفر دارای مدرک دکتری و 15 نفر با مدرک حوزوی هستند و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 22 نفر با مدرک کارشناسی، یک نفر با مدرک فوق دیپلم که عمدتا از نمایندگان سابق و ایثار گر نیز به چشم می‌خورد.
 
وی بیشترین ثبت نام شدگان را شاغلین ادارات و فرهنگیان عنوان کرد و افزود: با اتمام ثبت نام شدگان، کار بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس از امروز آغاز و تا 26 آذر ماه ادامه خواهد یافت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در خاتمه با اشاره به تبلیغات زود هنگام برخی نامزدهای انتخابات مجلس، اظهار کرد: عملکرد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به طور جد رصد می شود و در صورت بروز تخلفی از سوی هر نامزد انتخابات در پرونده آنان ثبت خواهد شد.
 
وی افزود: امیدوار هستیم در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم فهیم استان کرمانشاه همانند دیگر هموطنان در سراسر کشور، با حضوری پر شور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و یک بار دیگر با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی میثاقی دوباره ببندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز