خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه ای عنوان شد؛

قطع برق برخی از نقاط استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۷۷

شرکت توزیع برق قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از خاموشی چند محدوده در استان به دلیل تعمیرات و عملیات فنی شبکه در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بر اساس اطلاعیه شرکت نیروی برق استان قزوین برق محدوده‌ روستای اردبیلک از ساعت ۹ تا ۱۱ و برق محدوده روستای جنت آباد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قطع خواهد شد.

مردم روستای عباس آباد از توابع بویین زهرا نیز فردا از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و مردم ساکن در خیابان شهید رجایی روستای نصرت آباد از توابع شهرستان البرز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با خاموشی روبرو می‌شوند.

برق ناحیه بلوار سهروردی الوند، کوچه ۲۲ از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و برق منطقه کلنجین روستای فارسی اوغلان آوج نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ قطع می‌شود.

همچنین برق مردم منطقه خرمدشت تاکستان، روستاهای حسین آباد، دودانگه، چوزه، بوزندان، قره قورتان و گنبدک نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع خواهد شد.

 درحال حاضر تعداد مشترکین برق استان قزوین ۶۰۱ هزار مشترک است.

زمان قطعی‌های برق از طریق تلفن همراه نیز اطلاع‌رسانی می‌شود و مشترکین برق می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.Qazvin-ed.co.ir مراجعه کرده و نرم‌افزار اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها را دریافت و در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید خود نصب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز