خبرگزاری کار ایران

همتی در ستاد برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان:

کنگره شهدای هرمزگان فرصتی برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت است

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۵۸

استاندار هرمزگان گفت: برگزاری کنگره با عظمت در راستای بزرگداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، فضای معنوی بسیار خوبی را در جامعه ایجاد می‌کند و این کنگره فرصتی برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، فریدون همتی در نشست ستاد برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، عنوان کرد: برگزاری این کنگره با عظمت در راستای بزرگداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان، فضای معنوی بسیار خوبی را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم و تمام توان خود را به کار بگیریم که این کنگره در خور شأن شهدای بزرگوار و خانواده معظم آنان به خوبی برگزار شود.

استاندار هرمزگان افزود: همدلی و همراهی بسیار خوبی میان مجموعه دستگاه‌های اجرایی و همچنین بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان در راستای کمک به برگزاری مطلوب کنگره ملی شهدای استان ایجاد شده است.

همتی تصریح کرد: همه ما مدیون شهدای بزرگوار هستیم و باید تلاش کنیم که این کنگره در تمامی ابعاد به خوبی برگزار شود.

وی گفت: کنگره ملی شهدای هرمزگان فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت است و تاثیرگذاری مناسبی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز