خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشمر خبر داد:

افزایش47 درصدی ثبت نام نمایندگان مجلس در شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۲۵۶

فرماندار کاشمر افزایش 47 درصدی داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر، بردسکن و خلیل آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، مسلم ساقی در این خصوص اظهارداشت: پس از اتمام نهایی ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد تعداد 34 نفر داوطلب ثبت نام کردند. 

وی گفت : آخرین نفر که از طریق اپلیکیشن موبایلی ثبت نام کرده بود متولد 1364 ، با مدرککارشناسی ارشد و شغل وی وکیل می باشد که با حضور در وزارت کشور و تحویل مدارک در ساعات پایانی مهلت قانونی در انتخابات ثبت نام کرده است .

فرماندار کاشمرتصریح کرد: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع انتخابات تعداد ثبت نام شدگان که به 34 نفر رسید 4 نفر زن و 30 نفر مرد می باشند که در مقایسه با دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر، بردسکن و خلیل آباد 47 درصد افزایش داشته است .

وی درباره ثبت نام بانوان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشمر خلیل آباد و بردسکن 12 درصد داوطلبین را بانوان تشکیل می دهند. 

فرماندارمرکز حوزه انتخابیه کاشمر،بردسکن و خلیل آباد خاطرنشان کرد: جوانترین داوطلب متولد 1365 و پیرترین متولد 1336 است که 6نفر (30تا 35 سال ) ،7نفر( 36تا 40سال )،5نفر (41تا 45 سال) ،6نفر(46تا 50سال) ،5نفر ( 51تا55سال )،2نفر( 56تا 60سال )و 3نفر (61تا 65 سال ) سن دارند.  

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کاشمر،بردسکن و خلیل آباد گفت: بر اساس فرایندهای انتخابات و برنامه زمانبندی شده ، پس از وصول  سوابق داوطلبان از مراجع چهارگانه در مهلت مقرر هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه با حضور نماینده هیات نظارت حوزه انتخابیه حداکثر تا 26 آذر به منظور بررسی پرونده داوطلبان و رسیدگی به صلاحیت آنها به استناد ماده 50 قانون و 27 آیین نامه تشکیل جلسه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز