خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تاکید شد؛

نگرانی از هجوم ملخ‌های صحرایی به زمین‌های کشاورزی کرمان/ سه برابر شدن آفت ملخ

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۷۶

در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان برلزوم آمادگی همه جانبه برای مبارزه گسترده با ملخ صحرایی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به هجوم دوباره ملخ های صحرایی به کشور و استان کرمان گفت: بخشی از سم مقابله با ملخ صحرایی بین کشاورزان تقسیم و به آنها آموزش نحوه استفاده از این سموم داده شده است.

آیت اللهی موسوی بر تامین اعتبار و همکاری همه نهادها برای مقابله با آفت ملخ‌ها در ماه‌های پیش رو ، تاکید کرد.

برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان با اشاره به هشدار سازمان فائو درباره هجوم ملخ‌های صحرایی از سمت هند و پاکستان به ایران در بهمن امسال از آفریقا و شبه جزیره عربستان به استان کرمان گفت: امسال شیوع افت ملخ سه برابر پارسال خواهد بود و امسال با توجه به ناکافی بودن 300 میلیون تومان اعتبار برای مبارزه با آفات بر لزوم پیشگیری از بحران  و اقدامات عملیاتی  تاکید کرد.

سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان هم گفت: ۳۰ کیلومتر مربع گستردگی توده ملخ‌های صحرایی پیش‌بینی شده که مناطق جنوبی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز