خبرگزاری کار ایران

وعده استاندار البرز محقق شد؛

تزریق 300 میلیارد ریال اعتبار برای خودکفایی کشور در تولید صافی های دیالیز

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۷۴

در راستای‌پیگیری‌های استاندار البرز در تحقق خودکفایی کشور برای تولید صافی‌های دیالیز، 300 میلیارد ریال اعتبار با هدف احیای خط تولید این محصول اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در آئین افتتاح خط تولید جدید صافی‌های دیالیز در واحد تولیدی تجهیزات پزشکی سها که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد از تزریق و تخصیص 300 میلیارد ریال اعتبار به شرکت تجهیزات پزشکی سها خبر داد و گفت: خوشبختانه با همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی استان و پیگیری کارگروه تسهیل، اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی مجدد این شرکت تولیدی اختصاص یافت.

وی افزود: کمتر از یک ماه اخیر مشکل این شرکت تولیدی در کارگروه تسهیل و سرمایه گذاری استان مطرح و در پی آن بازدیدی از این شرکت صورت گرفت.

وی افزود: در این شرکت تجهیزات پزشکی که دارای برندی ملی و در خاورمیانه نیز بازار مناسبی دارد، 100 کارگر و کارمند مشغول فعالیت هستند که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز خط تولید آن متوقف شده بود که به لطف پرودگار و همکاری مسئولان و تیم اقتصادی استان امروز شاهد آغاز فعالیت مجدد آن در عرصه تولید داخلی هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در این شرکت تولیدی در طول سال 2/5 میلیون صافی دیالیز که بسیار مورد نیاز بیماران دلیالیزی است تولید می شود، خاطر نشان کرد: در سال رونق تولید که راهبرد سال 98 است گامی دیگر در عرصه تولید و صنعت کشور و استان برداشته شده است که حاصل تعامل و همکاری مسئولان استان در حوزه های مختلف است.

استاندار البرز همچنین از اعلام آمادگی استان البرز برای فعال کردن شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی سها 2 خبر داد و گفت: شرکت شماره دو تولید تجهیزات پزشکی سها نیز در حال حاضر با مشکلات و چالش هایی مواجه است که با پیگیری معاونت اقتصادی استانداری مورد توجه و پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز