خبرگزاری کار ایران

فرماندار پردیس:

نباید آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب کرده و در جایگاه متهم قرار گیریم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۶۶

باتوجه به نزدیک شدن ایام انتخابات و برپایی رقابت کاندیدا نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس اخلاق را از مهن ترین رکن رقابت دانست.

به گزارش ایلنا، عبدالعظیم رضایی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان در جلسه این هیات که به منظور بررسی شعب اخذ رای پیشنهادی برگزار شد، پایبندی به قانون و اخلاقیات را مهم ترین خصوصیات برگزار کنندگان انتخابات دانست.

رضایی تصریح کرد: در شرایطی که نگاه دنیا به انتخابات ایران است و بر اساس آن بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی دستخوش تغییر خواهد شد، نباید آبرو و آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب کنیم و در جایگاه اتهام قرار گیریم و باید با فراهم سازی مقدمات برگزاری انتخابات به بهترین شکل، نظارت دقیق بر روند برگزاری و ایجاد فضایی برای بیان دیدگاه ها و برنامه های نامزدها به صورت عادلانه و قانونی، زمینه مشارکت هوشمندانه مردم را در انتخابات آماده کنیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات پردیس در ادامه افزود: هر فردی در هر منصبی که توسط مردم انتخاب می شود، همه باید تمکین کنند و قبول داشته باشند تا مردم سالاری دینی به طور کامل نمایان شود و ما نیز به عنوان برگزار کنندگان انتخابات حق اظهار نظر شخصی یا فعالیت در زمینه تبلیغ به نفع یا علیه هیچ شخص یا گروهی را نداریم زیرا مردم به ما اعتماد دارند و نظر ما می تواند تاثیر گذار باشد.

فرماندار پردیس در پایان با تاکید بر اینکه برگزار کنندگان انتخابات به قانون و اخلاقیات پایبند هستند ،تصریح کرد: از تمام توان هیات اجرایی، ستاد انتخابات و همه دستگاه های اجرایی، انتظامی و نظامی در راستای قانون برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، عادلانه، سالم و شکوهمند بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز