خبرگزاری کار ایران

آماده باش شهرداری بندرعباس برای پیشگیری از احتمال خسارت بارش های اخیر در شهر

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۰۹

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس گفت: طی بارندگی دو روز گذشته مشکل خاصی در شهر گزارش نشده است.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، مظفر آرمیده در ارتباط با آخرین وضعیت شهر حین بارندگی، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در مجموعه مدیریت بحران شهرداری، با اعلام اداره‌کل هواشناسی استان و پیش از وقوع بارندگی، اقدامات پیشگیرانه در زمینه کنترل اوضاع شهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از شب گذشته تمامی نیروهای کارگری و مدیریتی لازم در نواحی 10 گانه شهرداری در حالت آماده‌باش هستند، افزود: علاوه بر نیروهای کارگری و مدیریتی، ماشین‌آلات سازمان‌ها و مناطق و عوامل سازمان عمران نیز در حالت آماده‌باش هستند.

سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری بندرعباس همچنین از آماده‌باش نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور رسیدگی به شکستگی احتمالی شاخ و برگ‌ها خبر داد.

آرمیده با بیان اینکه خوشبختانه در بارندگی شب گذشته هیچ‌گونه مشکل خاصی در شهر رخ نداده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز نیروها در سطح شهر بررسی لازم جهت حل مشکلات احتمالی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از خورها و کانال‌های دفع آبهای سطحی یکی از اقداماتی است که قبل و حین بارندگی در دستور کار مناطق و نواحی شهرداری بندرعباس قرار دارد.

این مقام مسئول در انتها نیز اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه مشکل، از طریق سامانه 137 شهرداری را از این مسئله آگاه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز