خبرگزاری کار ایران

کارنامه موفق بندر شهید رجایی در میزبانی از رقابت‌های قهرمانی آبهای آرام بانوان

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۰۵

رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان و انتخابی تیم ملی در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال، به مدت سه روز در سایت قایقرانی شهدای دریانورد سانچی بندر شهید رجایی در مرکز استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، اسماعیل مکی زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در آیین پایانی این رویداد ملی که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، گفت: سایت قایقرانی شهدای دریانورد سانچی واقع در ضلع شرقی حوضچه خدمات بندر شهید رجایی دارای ۱۰۶ فروند قایق است.

رئیس هیات قایقرانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان ضمن اشاره به توسعه زیرساختی و تجهیزاتی این سایت قایقرانی طی سالیان اخیر، اضافه کرد: ۷۵ فروند قایق تورینگ یکنفره، ۱۱ فروند قایق تورینگ دونفره، ۲۰ فروند کایاک و ۲۰ پارو از جمله امکانات این سایت قایقرانی است.

مکی زاده از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی، مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و تولیت هیات قایقرانی استان به منظور میزبانی شایسته هرمزگان در برگزاری رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان گفت: برای ایمن برگزار شدن این مسابقات که در حوضچه عملیاتی پرترافیک ترین بندر بازرگانی ایران برگزار شد، سه فروند شناور امداد و نجات و تیم های متخصص دریایی برای لجستیک این رویداد تدارک دیده شد.

"علیرضا سهرابیان" رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران نیز طی سخنانی از مشارکت و همراهی مدیران، واحدهای عملیاتی و کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان تقدیر کرد.     

در پایان این رقابت ها از نفرات برتر این دور از مسابقات با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان،"اسماعیل مکی زاده" معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و دیگر مسئولان، تقدیر بعمل آمد.

در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش کایاک و کانو در بندرعباس ۱۴۰ قایقران از ۱۳ استان کشور در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال دو روز با هم رقابت کردند.

در پایان رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم تهران با ۴۶ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های توابع تهران با ۴۲ و هرمزگان با ۳۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رده سنی زیر ۲۳ سال نیز تیم گیلان با ۵۵ امتیاز اول شد، و تیم‌های هرمزگان با ۵۰ امتیاز دوم و تهران با ۴۸ امتیاز سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات بعد از برگزاری چند مرحله از اردوی تیم ملی شهریورماه سال آینده به مسابقات آسیایی تایلند اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز