خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور:

احداث مترو برای دشت ورامین ، تنها یک وعده انتخاباتی است/ هیچ بودجه‌ای برای قطار شهری در نظر گرفته نشده

کد خبر : ۸۴۳۹۸۹

رئیس گروه بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور درباره مترو دشت ورامین از محقق نشدن این وعده انتخاباتی خبر داد .

به گزارش ایلنا، محمد تاجیک رئیس گروه بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور پس از ثبت نام در محل فرمانداری ورامین برای کاندیدای انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران گفت : هیچ بودجه ای برای قطار شهری ورامین تامین اعتبار نشده است و هیچ خبری از مترو و قطار شهری ورامین نیست. 

وی افزود : نماینده ورامین هیچ تلاشی برای گرفتن بودجه در سازمان برنامه و بودجه نداشته است و ما اصلا وی را ندیده‌ایم.

وی همچنین درباره آب که مایه حیات هر نقطه جغرافیایی است نیز گفت: آب دشت ورامین را به گرمسار و قم می‌برند و هیچکس پیگیر این موضوع نیست و این دشت زرخیز با چنین مقوله ای همیشه با مشکلات فراوان روبه رو است.

 وی درباره پیگیری‌های مشکلات و الزامات منطقه‌ای گفت: نمایندگان برخی  شهرستان‌های کشور  برای گرفتن بودجه و برنامه‌های بلند مدت جهت توسعه و پیشرفت حوزه انتخابی خود  مدام به سازمان برنامه و بودجه سر می‌زدند تا راهی برای حل مشکلات مردم خود بیابند‌ اما در 4 سال اخیر هیچوقت  نماینده فعلی دشت ورامین ‌را در سازمان ندیدیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز